У нашому інтернет-магазині ми робимо все можливе, щоб забезпечити якість наших товарів та задовольнення клієнтів. Однак, якщо ви з якихось причин не задоволені своїм замовленням, ми з радістю допоможемо вам з обміном або поверненням товару.

Згідно з діючими нормами законодавства (джерело), косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну. Однак, у нашому магазині ми завжди намагаємося знайти спільну мову з покупцями в разі виявлення заводського дефекту, наприклад, зламаної кришки чи несправного розпилювача.

Умови повернення та обміну

  • Обмін або повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту покупки, якщо товар не був використаний і не був ужитий, а упаковка і комплектація товару зберігається!
  • При поверненні грошових коштів, ми здійснюємо їх на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.
  • Заміна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримає бракований товар, при цьому всю доставку оплачує магазин.
  • Повернення товару належної якості, яке ініціюється покупцем, наприклад, через зміну думки, оплачується за рахунок покупця.

При отриманні замовлення на відділенні "Нової Пошти" або кур'єром, рекомендуємо уважно оглянути покупку на предмет відповідності переліку одержуваної продукції згідно з вашим замовленням, цілісності упаковки та терміна придатності на товар.

Будь ласка, зверніть увагу, що ми не несемо відповідальності за зміни в характеристиках, комплектації та елементах дизайну товару, внесені виробником.

Ми розуміємо, що обмін або повернення товару може бути складним процесом. Тому, якщо у вас виникли питання або проблеми, будь ласка, зв'яжіться з нами, і наші менеджери з радістю допоможуть вам у вирішенні будь-яких питань щодо повернення або обміну товару.

Дякуємо за те, що ви обрали наш інтернет-магазин. Ми сподіваємося, що ви будете задоволені якістю наших товарів та обслуговуванням.